Veelgestelde vragen

FAQ – Veelgestelde vragen

Binnen Demo Extranet Cleanwelzijn zijn er verschillende onderdelen waar vragen over binnen komen. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen opgenomen, verdeeld naar de onderwerpen die binnen de website te vinden zijn.

Algemeen

Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?

Ga naar Inloggen of klik op "Inloggen" rechts bovenin het scherm. Vanuit dit scherm kan je of inloggen of onder in het scherm kiezen voor de optie Klik hier om u aan te melden . Vul je gegevens in op het formulier en klik op “Verstuur” of neem zelf contact op met Cleanwelzijn.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Via het scherm waarmee je kunt Inloggen zie je naast de login button de optie Wachtwoord vergeten. Je komt nu op de pagina terecht waar je het wachtwoord kunt laten resetten (je nieuwe wachtwoord ontvang je per mail). Controleer voor de zekerheid ook je spam box. Let op: het e-mailadres dat je hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar je mee inlogt.

Activiteiten

Op wat voor manier kan ik een activiteit waaraan ik wil deelnemen vinden?

Door middel van de zoek filters links kunt je je zoekopdracht verfijnen. Ook kan je direct een bepaalde activiteit opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Ik kan een bepaalde activiteit niet vinden. Wat moet ik nu doen?

Indien je na het zoeken de activiteit toch niet hebt kunnen vinden, kan het zijn dat deze activiteit op dit moment niet aangeboden wordt. Voor meer informatie over de desbetreffende activiteit kan je contact opnemen met Cleanwelzijn.

Hoe kan ik mij inschrijven op een activiteit?

Zoek de desbetreffende activiteit op in het Overzicht van activiteiten en klik de activiteit aan. Klik op de hierop volgende pagina rechts onderin op “Inschrijven”. Vul eventueel een opmerking in kies daarna voor “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een activiteit dien je ingelogd te zijn. Let op: het kan zijn dat inschrijven niet beschikbaar is, dit is dan door ons uitgeschaked.

Waar kan ik zien op welke activiteiten ik ingeschreven ben?

Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat je bent ingelogd. Indien dat zo is kan je na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm naar ” Mijn Activiteiten”. Hier worden alle activiteiten getoond waar je je voor ingeschreven hebt.

Ik heb een vergissing gemaakt en wil mezelf uitschrijven voor een activiteit, is dat ook via de website mogelijk?

Uitschrijven voor een activiteit is op dit moment online niet mogelijk. Hiervoor moet je per email, telefonisch of via email contact opnemen met Demo Extranet Cleanwelzijn.

Vacatures

Op welke manier kan ik de vacature vinden die bij mij past?

Door middel van de zoek filters links op de Vacature pagina kan je je zoekopdracht verfijnen. Ook kan je direct een bepaalde vacature opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Hoe kan ik mij inschrijven op een vacature?

Wanneer je een vacature op het oog hebt kan je via de knop "Meer informatie" de details van de vacature inzien. Daar zie je rechts onderin een knop met de tekst “Inschrijven” om te reageren op de vacature. Vul de gevraagde gegevens in en druk daarna op “Bevestigen”. Om te kunnen inschrijven op een vacature dien je ingelogd te zijn.

Kan ik zien op welke vacatures ik ingeschreven ben?

Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat je bent ingelogd. Indien dat zo is kan je na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm Mijn Een organisatie helpen ”. Hier worden alle vacatures getoond waar je je voor ingeschreven hebt, daarbij zie je hier de status van je inschrijving terug.

Waarom staat de vacature waar ik mij net voor ingeschreven heb op status: Afwachtend?

De vacature staat op status: Afwachtend, omdat Cleanwelzijn de inschrijving eerst goed moet keuren. De status verandert zodra deze opgepakt wordt door Cleanwelzijn.

Ik wil zelf ook graag een vacature toevoegen!

Het is niet mogelijk om zelf een vacature toe te voegen. Dit gaat via Cleanwelzijn.

Achteraf uitschrijven voor een vacature, kan dat?

Uitschrijven voor een vacature is online niet mogelijk. Hiervoor moet je contact opnemen met Cleanwelzijn.

Prikbord

Op de prikbord pagina moet ik inloggen, waarom is dat?

Onze bewoners plaatsen zelfstandig berichten op het prikbord, wij hebben ervoor gekozen om deze alleen te tonen aan vrijwilligers die wij goed kennen.

Waar dient het prikbord voor?

Op het prikbord kunnen bewoners van Cleanwelzijn zelf vragen plaatsen. Op deze manier kunnen vrijwilligers helpen bijvragen van onze bewoners.

Hoe kan ik een bepaald bericht vinden?

Door middel van de zoek filters bovenin kan je uw zoekopdracht verfijnen. Ook kan je direct een bepaald bericht opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Wie kunnen de berichten die ik op het prikbord zet zien?

Alle vrijwilligers van Cleanwelzijn die de mogelijkheid hebben om in te loggen op het Demo Extranet Cleanwelzijn hebben toegang tot je geplaatste berichten en kunnen daarop reageren.

Hoe reageer ik op een bericht?

Zoek een vraag- of aanbodbericht op waar je op wilt reageren en klik deze aan. In het tekstvlak onderin kan je een reactie geven op de vraag of het aanbod en deze verzenden naar de desbetreffende vrijwilliger.

Overig

Wat kan ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Heb je een andere vraag, of een opmerking over de website. Via het ? rechts onderin de site kan je een contact formulier invullen. Wij ondernemen dan spoedig actie.